5 Temmuz 2013 Cuma

KUŞLAR BULUTLARA BAKARSA


" yalın ayak bana koşarken,düştü ceplerinden bulutların mavisi "
sahi bulutlar hala geçiyor mu gözlerinden merak ediyorum....


Öyle ki gökten zembille harfler düşüyor bu gün ;

Yaşıyorum , yaşadıkça beynim de ağırlaşan bir bavulla .
Bazı şeyler yolunda aslında .
Mesela ,yeşil erikler yavaştan kızarmaya başladı ,
Kirazlarsa sallanmaya başlayacak dallarda ...
Yine de bir tür rahatlık gelmiyor bana .
Harfler kuşlar yemesin diye başlarını eğmişler sayfalara
Kısa boylu anka kuşu " söz uçar yazı kalır " demiş .
Ben payıma düşeni yapmışım :
Tahtadan tek bir " Y " harfi için
Ufak ufak dönüyorum kendi etrafımda
Kuşları hedef almamak için .




Sonra evlerin camlarını taşlıyorum
Tadına bakmadan tuz ekliyorum aşıma
Kırk yaşını aşan yazarın yerine koyuyorum kendimi
Sonra saçma olduğu anlayıp
Üzüm suyu çekiyorum ayyaşça .
Ufak ufak gülüyorum
Kuşlar sayfalardan boşaldıkça
Kanatları üzüm suyuna bulaşıyor
Ayakları sekiyor bir felekten diğerine ..
Bir ahhh ! desem karşı ki dağlar ses verecek
Sonra harfine gelip dayanıyor korkuluğun
Bir içim sigara çekiyorum ,
Derken , ateşi düşüyor sigaranın tarlaya
Susturucu bir suçlama savunmada
İnsanlaşıp koşup soğan doğruyorum aşıma

Sonuç olarak, kuşlar okunaklı bulmuyor hafleri
Gagalarıyla birşeyler yazıyorlar bulutlara
Yavaşta unutuyorlar mor açmış ebegömeçlerini
Haklarını teslim edip uzaklaşıyorlar
Bense ufak ufak ölüyorum kendi efkanımda ... HD

hacerdonmez. Eskişehir .Kimse götüremeyecek seni kuşların şölenine ,Son uçuşu hatırla ... Unutma her kuş ölümlüdür.HD

Ah Bu Gönül Şarkıları by Oya İşboğa on Grooveshark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ilginizi çekebilir

Blog Widget by LinkWithin