5 Temmuz 2013 Cuma

Anlatabilsem şimdi !Oluruna Bırak ...

Şuan ki duygularımı nasıl anlatsam gerçekten bilemiyorum.Hayat süprizlerle doludur derler ya , aynen öyle .Siz başka şeylerle meşkul iken ,hiç beklemeden yaşadıklarınızdır hayat .Bu gece onu bir kere daha test etmiş oldum. Yıllarca emek verdiğim gecelerimi gündüz saydığım yazılarım NOTLAR bölümünden uçup gitmişler :( İşin tuhafı hangi ara olmuş bütün bunlar ... Akıllı kadınım vesselam , iyiki de yedeklemişim ! Elimden kaybolmadılar ...Zaten onlar benim içimdeler , yüreğimde , yüreğimin derinliklerinde ... Ve bir arkadaşımın bana dediği gibi : Rüzgara tut şimdi narin gövdeni,aman demek için, kırılan bir kaleme ağlamak için henüz çok erken... 17 Aralık 2009 - 23:03
Anlatabilsem şimdi...
Belki de daha sonra ...
yada asla...
Her zaman ki gibi...
" asla " da kalmasam...
Kafamda ki düşünceleri
Evet ...
Parmaklayıp kusar gibi
K u s a b i l s e m...
B o ğ u l m a s a m...
Ya da boğmasan artık!
Dünya sende sussan...
Sessiz sinema oynasak...
Ben köşeye geçsem
O t u r s a m....
Sen bana tacımı sunsan...
Kalbim ayaklarında kalmasa
Beynimin krampı olmasan
Ya da "hiç" olmasan artık!
Basit bir cümle olsa her şey
Ben söylemeden
Kaybolsan...
Kaybolsam...
Kaybolsak...
Karanlıkta...
 h@ceRdonmez_kl@vye.2009.Aralık

Oluruna Birak by Sila Gencoglu on Grooveshark
Değer kendinden değil, değer verenden gelir.İstersen kendinden bil değer verilmeden nasıl değer gelir?Bunlar belki kulağa nahoş gelir.Ama gönülden mana-i hakikatten gelir. Sonunda bu değerlerin hatırlatmasına virgül de gelir, nokta da gelir.Bunu da ancak değeri bildiren bilir.Bu sözler belki anlaşılır belki anlaşılmaz...Anlaşılsa bile belki anlatılana ulaşmaz... Sağlık olsun... Şükürler olsun... Bu sineye değer bilmese de Değer verdiğini unutmak yaraşmaz... Ancak ,bilmem ki değer verdiklerin sana değer vermezse onlara daha ne denilir... Değer ya verilir ya bilinir... Değer... Buna değer...!!!

1 yorum:

  1. ACİLEN YAZACAĞIM KİTABIMA SPONSOR ARIYORUM ! Bu böyle olmayacak artık. Aslında ben öldükten sonra oğlum bu vasiyetimi gerçekleştirecek İNŞALLAH. Ahir hayatımda ben de tatmak istiyorum bu mutluluğu ..HAKKIM DEĞİL Mİ AMA .

    YanıtlaSil

ilginizi çekebilir

Blog Widget by LinkWithin