15 Ağustos 2009 Cumartesi

martılar ne renkti ???

Martılar ne renkti?
Rüzgârla dans ederken
Gözlerimin dalıp gittiği noktada
Benden kopup giderken…
Ne varsa sana aitDurmuş bekliyordum

Deniz ne renkti ?
Ya gökyüzü…
Martıların kanatlarıyla ,
Gözlerinin hayaline sarılmak isterken

Kabaran dalgalar kadar hırçındı yüreğim
Kayıp giderken avuçlarımdan
Senin varlığın,

Özleminle biraz daha büyürken
Bense gömülüyordum biraz daha
O anda martılara takılıyor, gözlerim
Denizin rengi ,gökyüzü

Benimse halsizliğim
Birbirine karışıyorduMartlılar m a v i
Martılar m a v i bugün

Onlarla uçacak halim bile yok bugün
Yorgunum …

Çünkü senden kalan bir şeyler var bende
Yılların kederi ...

Rüyalarımın gizemi
Özlemeyi unuttum,sen bana umuttun,
Gölgesinde uyuduğum beyaz bir buluttun.

h@CeR dönmez Heeey Martılar !!!

Çok Kişisel Not ;Çok sevdiğim birine yazar gibi yazdım bu şiiri.Evet çok sevdiğim birine Hani olur ya yazdığın son mektubu postaya verip buralardan giden kadına saygısızlık etmemek, onu incitmemek için yazdım Nerededir, ne yapar hiç bilmiyorum. Ama yaşadığından eminim. Onunla öylesine iç içe yaşadık ki bir zamanlar. Bazen papatya kokan saçlarının kokusunu duyuyorum. Ve eğer ben ölmemişsem diyorum, o da ölmemiştir. Ve hâlâ direnmek gerektiğini düşünüyordur. Başka adlarla başka yazılar söylensin, mutlaka söylensin, diyordur. Yazı/yazılar şiirler, öyküler, masallar, hkayeler...hiç bitmesin...kalem tükenmesin ..İşte bunun için yazdım...O yazmamı isterdi...Arada yine yazabilir miyim !!?
resim: ahrazca.com.(paylaşımına teşekkür ederim Asil Bey)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ilginizi çekebilir

Blog Widget by LinkWithin