1 Ağustos 2009 Cumartesi

Hayat denen oyunda


Hayat denen oyunda yine düştüm hayallerim uğruna,aynı kavisli yolara.Yürüyorum,düşüyorum kalkıp koşuyorum arayı kapatayım diye.Neye,niye,kime gidiyorum bilmeden.Önce mutluluğu öğreniyorsun sonra hiç farketmeden hüznü.Ve mutluluğun kıymetini anlıyorsun.Denemeden öğrenemiyorsun acıların güzel kıldığını tatlı anları,anıları. Yalnızlık çalıyor kapını zaman zaman.Kapıyı açmamak için direniyorsun.Çoook sonraları anlıyorsun ki aslında içeride olan yalnızlık dışarda olan sensin.Kaçmak isteyen senin yalnızlığın.açmayarak himaye ediyorsun onu.
Sevmelerin geliyor zaman zaman...Sevdim,seviyorum,seveceğim diyorsun.Ve ansızın kaçıyor hevesin.Sevemedim,sevmiyorum,sevmeyeceğim diyorsun.Hayatını çelişkiler sarıyor sen yine yürüyorsun,düşüyorsun,koşuyorsun...istesen de istemesen de...Bir gün anlıyorsun ki sen hareket etmesen de gidiyor bu yol...Yorulsan da,çırpınsan da aynı noktaya varıyorsun aksini yapsan da...Çekirdekleniyorsun bir gün.Hüznünü salıyorsun dünyaya.Oysa istediğin hep mutluluk salmaktı çevrene.Olmuyor kimse gibi sen de yapamıyorsun...Karışıklar artarsa diye endişelenirken hayatın karışıklıklarla dolu olduğunu seziyosun kadınsı bir içgüdüyle...Bebekleri en çok masumiyeti düzlüğü barındırdığından seviyorsun.Ve bir yaşlıya yardım etmek ileride yardım göreceğin umudu bıraktığı için özel sana göre.Farklıyım diye haykırıyorsun güçlü anlarında.yalnız senin doğruların doğru öyle ya...Fakat toplum dikildiğinde karşına sessizleşiyorsun,ben de koyunum ,bu sürüdenim diyorsun.Aynı hayatı farklı cümlelerle yaşıyorsun...Ve bir gün ,aynı nokta gelip konuyor en sonuna.Aynı kanatlarla maviye ya da kırmızıya kavuşacağını düşünerek gidiyorsun.Uzun bir düzlem içinde mekik dokuyarak... sen de ellerini toprağa gömüyorsun...


Geliyor ve gidiyorsun...
Bir tuhaf cümle bu
Devrik gibi birşey
Kelimeler ifade edemiyor içindekileri
Bir yüzüne baksalar anlayacaklar da
Sen çoktaaan dönüp gitmişsin
Belki anlayacaklarını bilsen kalırdın
Kimbilir???...
h@cer dönmez- Kl@vye dostluğu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ilginizi çekebilir

Blog Widget by LinkWithin